sobota, 18 kwietnia 2009

Skrzyneczki.




Na początku mojej fascynacji decoupagem zrobiłam skrzyneczki.Niestety nie są idealne i raczej niedopracowane.A oglądając Wasze prace widzę gdzie popełniam błędy.Niestety jestem"w gorącej wodzie kąpana"i nie mogę się doczekać efektu końcowego.Dlatego w moich skrzyneczkach widać brak szlifowania i brak dużej ilości lakieru.Duże skrzynki służą mi jako pojemniki do przechowywania zapasów przyprawowych .A mała do czosnku.Bardzo jestem ciekawa kiedy osiągnę taki poziom,że moje prace nie będą zamknięte w szafkach i szufladach a znajda się na honorowym miejscu :o)

9 komentarzy:

aagaa pisze...

Bardzo ładne te Twoje skrzynki.Pełna podziwu jestem,bo ja jeszcze nigdy zadnego ,,decoupagu,, nie zdziałałam .Ale kiedys na pewno spróbuję.Pozdrawiam

asia pisze...

Dziękuję za miłe słowa.
Pozdrawiam.
J:O)

Renata pisze...

Bardzo ładnie wyglądają. Z czasem będzie lepiej, nie przejmuj się.
Najbardziej podoba mi się ta z warzywami. A w ogóle kupiłaś takie gotowe skrzynki, jakie są duże i gdzie jeśli mogę zapytać. Szukam takich lub podobnych.
Pozdrawiam serdecznie

asia pisze...

Te skrzynki tylko wyglądają na duże.Mają 29 na 19 cm.Niestety nie kupiłam ich.Skrzynki były opakowaniem zastawów kosmetycznych.
Ozdabiam dalej nie zrażam się;o)
Dziękuję.
J:O)

violcio11 pisze...

Sliczne skrzyneczki i brakow w nich nie widac. bardzo mi sie podobaja.

asia pisze...

Cieszę się ,że Ci się podobają.
J:O)

PEEK-A-BOO ENGLISH pisze...

Mnie też się bardzo podobają Twoje skrzyneczki. Urocze są i te niby "niedociągnięcia" tylko je postarzają w pozytywnym tego słowa znaczeniu! Decoupage'uj zatem dalej i chwal się! Pozdrawiam!

PEEK-A-BOO ENGLISH pisze...

I zapraszam do siebie po wyróżnienie! Pozdrawiam serdecznie!

asia pisze...

Dziękuję bardzo!!!To miło z Twojej strony!!!!