piątek, 2 lipca 2010

:O)






Nareszcie mam urlop!!!
Odpoczywać będziemy nad wodą i z dobrymi humorami!
Zrobiłam sobie serduszko z naklejanym motywem jest pełne niedoskonałości -ale pierwsze koty za płoty;O)
Jasiek zabawił się w kucharza i zrobił nam pizze. A ja zainspirowana przepisem na blogu kulinarnym zrobiłam w sobotę tartę z serami i cukinią. Była wspaniała!!No i jeszcze róże!Pachniały wspaniale i po kursie u Asi z "Green Canoe" zrobiłam różany cukier:O)
Tak więc Kochane życzę wam słońca i udanych wakacji!
Bardzo dziękuję za odwiedziny i za komentarze ,które u mnie zostawiacie to dla mnie bardzo ważne.DZIĘKUJĘ!!!

4 komentarze:

Gosia pisze...

Wspaniałych wakacji Asiu.I tylko słonka :)

violcio11 pisze...

Udanego urlopu i dobrego wypoczynku. Ale smakolyki u Ciebie!

Jolanta pisze...

odpoczywaj, udanego urlopu zycze!

Sklepik pisze...

Pizza wygląda wspaniale. Udanego wypoczynku życzę bo należy się nam wszytskim!!!