niedziela, 12 grudnia 2010






U mnie również rozpoczęły się przygotowania do Świąt.
Zrobiłam kilka figurek z masy solnej.I nie mogłam się oprzeć; uszyłam misia.Wyszedł lepiej niż królik:O)
Tak wyglądają moje okna w dużym pokoju.Zmieniłam ich wystrój po komentarzu:że okna należy ozdabiać a nie szpecić.I to prawda!!Tą samą teorią kierowałam się w kuchni!I oprócz kolekcji karafek powiesiłam gwiazdeczki!Doszłam ostatnio do wniosku,że w mieszkaniach metraż jest największym ograniczeniem jeśli chodzi o zmiany.A z drugiej strony patrząc na Wasze mieszkania i jak je zmieniacie ,dopieszczacie powinnam sobie powiedzieć :"nie ma rzeczy niemożliwych!"
A na koniec wykonałam następną puszkę:O)

Pozdrawiam Was ciepło!!!!
I bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze!
Ściskam mocno!
J:O)

7 komentarzy:

aagaa pisze...

Asiu,slicznie u Ciebie! Ja tez zaczęłam dekorować swoje cztery kąty!
Buziaki przesyłam i podziękowania.Ty wiesz za co!!!Pozdrawiam

Sklepik pisze...

Bardzo ładnie zrobiło się u Ciebie. Faktycznie czuć atmosferę świąt. Cudne te figurki z masy solnej o ile się nie mylę.

Bea pisze...

Wesołe, świąteczne figurki.Okno prawdziwie świąteczne.Pozdrawiam'}

Dorsiczkowo pisze...

Świetna puszka. JAk zazdrosze Tobie takich umiejetności.Zaglądam non stop i już pokusiłam się do zakupu akcesoriów w celu zrobienia sobie ładnego pudełka na swieta:)Ale w moim wykonaniu ciekawe co wyjdzie.pozdrawiam

asia pisze...

Agusiu dziękuję! Cieszę się ,że się podoba:O)))
Dla Ciebie też buziaki!!

Melu nie tak jak u Ciebie!!
Kominek rewelacyjny!!

Bea dziękuję! Pozdrawiam!!

Dorosiczko więcej wiary w siebie!!!!
Mając takie zdolności Twoje puszki będą superowe!!!

Dziękuję za odwiedziny.Ściskam Was mocno!
J:O)

Mona pisze...

ja strasznie kocham te świateczne lampeczki..

asia pisze...

Mona ,aż szkoda ,że o lampeczkach przypominamy sobie dopiero w okresie świąt.A to jest świetna dekoracja!
Oprócz gwiazdeczek i lampek na choince mam jeszcze białe lampeczki włożone w szklany wazon.Wyglądają super!

Dziękuje za odwiedziny.
Pozdrawiam serdecznie.
J:O)