niedziela, 19 stycznia 2014

Witam,
Spokojnego roku Wam życzę !
 Czas biegnie nieubłaganie,  już po świętach można powiedzieć ze idą następne ;-) a ja dopiero wczoraj zebrałam świąteczne dekoracje. Choinka stoi na balkonie i trzymam kciuki żeby szczęśliwie przezimowała !
Na stole zagościły hiacynty, na parapecie sòwki, biały domek zastąpiły czerwone akcenty. Jedynie świeczki zapalam nieustannie. Uwielbiam ten klimat spokoju i ciepła w zimowe wieczory.




To ostatnie zdjęcie jest jeszcze z czerwonym domkiem ;-)

  Mam do Was pytanie ; jak to robicie ,ze wszystkie wasze zdjęcia świadczą o tym że w Waszych domach jest zawsze czysto i prawie sterylnie! ?
Będę z Wami szczera ja żeby osiągnąć wnętrzarsko- blogowe standardy, przekładam ze stołu gazety, papiery i dopiero pstrykam ;-) bo nic nie może zakłócać planu zdjęciowego a potem mozolnie wraca wszystko na,"swoje" miejsce! Bałaganiara ze mnie czy co ?

A teraz jeszcze mufinki z jajek,  szyneczki i szpinaku! Nie pamiętam na którym blogu to znalazłam ale na drugi dzień po szampańskim wieczorze są rewelacyjne !


Pozdrawiam, serdecznie !

J:0)

4 komentarze:

Magda Allthingspretty pisze...

Na to całe sprzatanie codziennego bałaganu, żeby zrobić zdjęcia ktoś już wymyślił wielkie słowo: STYLIZACJA hi hi hi:-) Muffinki wyglądaja mega pysznie, jeszcze takich nie robiłam! pozdrawiam gorąco!

Joanna pisze...

Na parapecie spostrzegłam śliczne sówki , podziwiam sobie twój nastrojowy wystrój , a za oknem pada śnieg...

Luki Iksiński pisze...

Super jest Twój blog, właśnie czegoś takiego szukałem. Mam nadzieję, że nie będziesz robić problemów z tego powodu, że dodam Cię do mojej listy blogów, na których się wzoruję. Czekam na następne, ciekawe wpisy, pozdrawiam

JH pisze...

Myślę, że większość "na chwile odkłada" coś na bok, żeby na zdjęciu był porządek ;P