sobota, 29 marca 2014

   Witajcie,
Prawdziwa wiosna i ta w kalendarzu i ta za oknem.
Ja rozpoczęłam sezon balkonowy !
Posadziłam bratki i stokrotki ! Nie mogę się już doczekać ziòł i pomidorkòw. Moż w tym roku posadzę też paprykę ? Mamy w planie położenie sztucznej trawy na całym balkonie bo teraz jest tylko beton :-( Ale ten pomysł musi nabrać jeszcze mocy urzędowej ;-)





 Ostatnio w p&p kupiłam ściereczki w modnym szarym kolorze.


Powieszę je jako zazdrostki w kuchni. Teraz wiszą tam biedronkowe ściereczki ;-) Potrzeba matką wynalazku !



Życzę pięknej niedzieli !
Pozdrawiam serdecznie !
J:0)

4 komentarze:

aagaa pisze...

ja dzisiaj tez kupilam sobie stokrotki..na razie stoją w domu ...sliczne kupiłaś sciereczki....

howshemakesit pisze...

Takie wynalazki popieram:-)milej wzajemnie:-)

asia pisze...

Dziekuję ,dawno u mnie nie byłaś . Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam.

asia pisze...

Nareszcie ktoś docenił moje wynalazki :0)
J.