niedziela, 6 grudnia 2009

Mikołajki!!!




Dostałam prezent z wymiany mikołajkowej od Kulki z kulczysko.blogspot.com.To śliczny notesik!!Bardzo mi się podoba :O).Do tej pory oglądałam takie cudeńka na blogach a teraz mam swój.Hura!!Jeszcze raz bardzo dziękuję.
Dla Zuzi-gatto-pazzo zrobiłam aniołka z masy solnej i serduszkowe zawieszki.Zdążyłam zrobić fotkę aniołkowi przed pieczeniem a potem niestety czas mnie gonił i nie zrobiłam dalszych zdjęć:O(Modlę się tylko żeby paczka dotarła na czas.Jeżeli nie to z góry przepraszam to moja wina bo zwlekałam do ostatniej chwili.

8 komentarzy:

gatto pazzo pisze...

Przesyłka niestety nie dotarła jeszcze, ale cierpliwie na nią poczekam, zwłaszcza, że widzę, że mam na co!! :)))

asia pisze...

Bardzo Cię przepraszam!!!!
Pozdrawiam.

Monika Skrzypek pisze...

Dziękuję za wspólną zabawę :-)

asia pisze...

Kulko ja również dziękuję!Miło było dostać od Ciebie takie cudeńko.
Pozdrawiam serdecznie:O)

amma pisze...

Sliczny ten Aniolek! Naprawde szkoda ze go nie sfotografowalas w kolorze, jak juz prace skonczylas ale po takim poczatku mozna sobie wyobrazic ze efekt koncowy byl znakomity. A ten notesik tez bardzo uroczy :)
pozdrawiam serdecznie
marta

asia pisze...

Dziękuję Ci Marto!!Starałam się jak mogłam.Pierwszy raz robiłam coś co wyruszyło:O)w świat!!!
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Pozdrawiam ciepło!!

Gosia pisze...

bardzo fajny blog,czekam na kolejne wpisy :))
pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

asia pisze...

Witam,
dziękuję za mile słowa i za odwiedziny!
Pozdrawiam!!