niedziela, 17 stycznia 2010

Półka :O)




Musiałam to zrobić!!!
Kupiliśmy dębową półkę i postanowiłam ją pomalować na biało oraz postarzyć.Ale nie to okazało się najważniejszym zadaniem tylko...przekonanie mojego M.do tego co chcę zrobić!Kiedy to już miałam za sobą(niestety nie obyło się bez nerwów)wykonałam całą pracę SAMA i półeczka wisi już w kuchni:O)Oczywiście wiercenie i wieszanie to zasługa M . Jestem z niej bardzo dumna!!!
A na śniadanie serwowałam niedzielne gofry z bitą śmietaną.
Były pycha!!
Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy!

10 komentarzy:

13ka pisze...

No to pracowicie zaczęłaś rok gofry też lubię ;)) my za to weekendowanie mieliśmy z pączkami faworkami i oponkami ... dziś przechodzę na dietę pozdrawiam z rana

Darsi pisze...

Ale o ile satysfakcja większa po takim samodzielnym wykonaniu :) Efekt super! Asiu przesłałam Ci na maila coś o co prosiłaś, mam nadzieję że dotarło - pozdrawiam :)

asia pisze...

13tko faworki uwielbiam,paczki przywieźliśmy wczoraj od rodziców.
Dietę zafunduję sobie bliżej lata:O)
Pozdrawiam.

Darsi bardzo,bardzo dziękuję!!!To miła niespodzianka. Niedługo zabiorę się do pracy!!
Pozdrawiam!
I jeszcze raz dziękuję!

violcio11 pisze...

Uwielbiam gofry i dlatego nie mam gofrownicy. Polka jest swietna. fajnie ja zrobilas. Mi rowniez bardzo przeszkadza jak moj S za bardzo miesza sie w moje poczynania. Pozdrawiam

aagaa pisze...

Półeczka wyszła Ci super!A mężowie to wszyscy tak mają!Ale mój to pomruczy,pomruczy i zrobi co chcę!
A gofry uwielbiam!!!
Pozdrowionka

asia pisze...

Ciekawe kto ma gorzej Oni z Nami czy My z Nimi?:O)
Violciu kup sobie gofrownicę to najlepszy sposób na małe co nieco kiedy brak domowego ciasta i czasu.
Pozdrawiam Was Moje Drogie.
J:O)

Sklepik pisze...

Proszę o pomoc w postarzeniu komody. Ja też wymaluję ją na beż ale nie wiem jak się postarza takie coś?

asia pisze...

Elamiko!
Moja półka to mój pierwszy wytwór tego typu!!Ale z przyjemnością opowiem Ci co i jak robiłam:O)
Półka jest dębowa :warstwy lakieru starłam papierem ściernym(średniej grubości,podczas kupowania tegoż papieru dowiedziałam się ,że jest ich kilka!)Potem przetarłam półkę wilgotną ściereczką i zaczęłam malować.Przed malowaniem rzeźbione detale,krawędzie przetarłam świeczką i całość malowałam farbą białą akrylową. Użyłam Duluxa.Po wyschnięciu pomalowałam ją jeszcze raz i dopiero jak wyschła przeszlifowałam ją jeszcze raz papierem ściernym.Tam gdzie był wosk farba zdarła się ukazując drewno .A beżowy odcień spowodowany jest chyba tym ,że nie przyłożyłam się do porządnego oczyszczenia półki z lakieru.
Mam nadzieję,że chociaż trochę Ci pomogłam.
Serdecznie pozdrawiam!
J:O)

Sklepik pisze...

W Sopocie nigdy nie byłam i po raz kolejny mi głupio bo tak wiele miast mnie ominęło. Postaram się to nadrobić w najbliższym czasie. dziękuję za wizytę u mnie. To bardzo cieszy.

Sklepik pisze...

PS: I dziękuję za podpowiedź jak malować. Przydała się.