piątek, 10 września 2010



Kurcze coś ostatnio nie mogłam się zebrać do oglądania blogów oraz do pisania na swoim blogu.nie odblokowałam się jeszcze ale dostałam zaproszenie do zabawy blogowej.
Zaprosiła mnie Decu-galeryjka! Bardzo dziękuję:O)!!
Przy moim obecnym stanie ducha łatwiej byłoby mi pisać o tym czego Nie lubię!
Ale zabawa jest inna , więc:

1. Lubię gdy pada deszcz a ja nie muszę wychodzić z domu.Wtedy mam czas na wszystko;gotowanie rękodzieło i czytanie.

2. Lubię las i wodę!

3. Lubię dobry humor (mieć)

4. Lubię słodycze ale w równowadze .

5.Lubie być doceniana i chwalona;o)

6.Lubię opowieści mojego synka!

7.Lubię sobotni poranek .

8.Lubię czytać !!!

9.Lubię swój dom!

10.Lubię Święta!!!

Miałam zaprosić kolejne osoby do zabawy ale niestety jestem jak zwykle spóźniona i moje potencjalne kandydatki już dawno napisały co lubią.

Upiekłam chlebek! Jest bardzo smaczny i bardzo łatwy.

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Można prosić o przepis ? :)

aagaa pisze...

Asiu, punkt pierwszy ja tez baardzo lubię!
pozdrawiam

Renata pisze...

Oooo.... to i ja mam kilka punktów pod którymi spokojnie mogłabym się podpisać np. 3...

Chlebek wygląda megaapetycznie.

Pozdrawiam cieplutko

Ata pisze...

Oooo! Pkt pierwszy to jakby o mnie ;-)))

Aśka pisze...

ja tez mam kilka punktow, ktore lubie tak samo! ;)
Z tym kapelusikiem, nie jest trudno!!! Tylko musisz dobrze zlozyc..nic wiecej! Sprobuj jeszcze raz nie pozalujesz!!!! Pozdrawiam weekendowo

asia pisze...

Dziękuję za odwiedziny!
Niestety z moim humorem jest kiepsko!I Powinnam sobie wyszyć makatkę:"Od rana mam dobry humor" Powielić w kilku egzemplarzach i często czytać!!

Asiu kapelusz dla królika uszyty.
Dzięki za słowa motywacji!!

Pozdrawiam Was serdecznie!!
Miłego wieczoru!!
J:O)

asia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.