niedziela, 1 maja 2011






Witam,
pogoda dzisiaj kiepska,chociaż zaczyna się rozpogadzać!!!
Klikam i klikam i nic! Ewidentnie mam syndrom pustej kartki. Czytam wasze wpisy , zawsze są takie lekkie i przyjemne a ja trudzę się jak górnik w kopalni!
Ostatnio zrobiłam wianuszki na okno,miały zawisnąć na święta ale powiesiłam je dopiero w piątek. Lepiej późno niż wcale;O)
A ponieważ zapragnęłam dalszych zmian moje ramki dostały nowy środek.Pomysł wypatrzyłam na jakimś amerykańskim blogu.Znalazłam również tam piękny wianek z papierowych kwiatów i zrobiłam go sobie!!Jest cudowny!!!!! Tak więc tydzień kończę pod hasłem wianków.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze!
Pozdrawiam i życzę pięknej pogody!
J:O)

1 komentarz:

Mona pisze...

Asiu pięknie wyszło:) Wianki mogłabym wieszac cały rok..POZDRAWIAM i zapraszam do mnie