środa, 18 marca 2009

Drób,dziczyzna i płaz na patyku.





Nareszcie zmobilizowałam się do zrobienia zdjęć moim wytworom :o).
Im częściej zaglądam na Wasze blogi tym mniej się dziwię dlaczego u mnie jest tak mało komentarzy.No po prostu nie ma czego komentować.Muszę się trochę rozwinąć.

Przeczytałam, że grając z dzieckiem w "Monopol" można nauczyć je zarządzana finansami osobistymi .Często gramy z Jankiem w "Monopol" i zawsze ,zawsze to Jasiek zostaje z największą kwotą pieniędzy i z najlepszymi inwestycjami:O) Zastanawiamy się z O. czy to Janek nie powinien zarządzać naszym budżetem!!!!

A za oknem wiatr,zimno ale Wiosna przyjdzie za kilka dni.

5 komentarzy:

aagaa pisze...

Wytwory milutkie.Lubię ,,baziowe,,dekoracje.Zawsze wygladają pięknie.Pozdrawiam

asia pisze...

Dzięki że wpadłaś.Zapraszam znowu!
J:O)

Elisse pisze...

Asiu- bardzo fajne owe stworki na patyczkach:)Myslę,że każdy z nas się tutaj w jakis sposób rozwija, tak jak słusznie zauważyłaś blogi mobilizują do działania:)Patyczkowe wytworki też powinnam stworzyć, do świeżo wysianych warzywek, tylko jak na razie brakuje mi weny (czytaj: mam lenia:)
serdecznie Cię pozdrawiam i czekam na kolejne prace:)

asia pisze...

Elisse Ty masz lenia?!Cały czas coś działasz w swoim domku.Dzięki za mile słowa.Pozdrawiam.
J:O)

Anonimowy pisze...

Bardzo ładne kartki ale nie wyglądają na wielkanocne